Skin food - ce sa mananci pentru o piele frumoasa

 

Alimentele pe care le consumam in mod frecvent pot avea un efect benefic asupra felului in care pielea noastra se mentine de-a lungul anilor. In special, pielea are nevoie de proteine, grasimi sanatoase, fibre si antioxidanti pentru a se mentine elastica si frumoasa chiar si dupa trecerea timpului.

 

Asa ca, data viitoare cand mergi la cumparaturi, adauga si urmatoarele alimente in cosul tau:

 

Avocado - actiune anti-inflamatoare datorita grasimilor mononesaturate sanatoase, si o sursa buna de biotina pentru o piele supla si elastica.

 

Nucile braziliene - bogate in seleniu - calmeaza inflamatia si lupta impotriva radicalilor liberi. Doar 2 nuci pe zi sunt suficiente pentru doza recomandata de seleniu.

 

Somonul salbatic de Alaska (un aspect important este sa fie salbatic) - contine proteine de calitate si acizi grasi omega-3 - acestia mentin hidratarea celulelor si au super-puteri anti-inflamatorii. De asemenea, sunt excelenti in tratarea ridurilor si acneei. Consuma somon(sau sardine) de cel putin 2 ori pe saptamana.

 

Zmeura - saraca in zahar, dar foarte bogata in antioxidanti si fibre. Stim ca fibrele sunt importante pentru digestie, iar daca aceasta functioneaza perfect, o piele frumoasa este mult mai aproape. Antioxidantii protejeaza impotriva ridurilor si a efectelor nocive ale radiatiilor UV.

 

Semintele de dovleac - o sursa importanta de zinc, ce contribuie la productia de colagen - da, acela care ne mentine pielea tanara si supla.

 

De asemenea, asigura-te ca elimini alimentele procesate, carbohidratii rafinati, zaharul si grasimile trans pentru un ten sanatos.

Comenteaza


Captcha